wtorek, 9 grudnia 2014

Meble modularne: łóżko hotelowe

Prezentowy model łóżka to rozwiązanie przeznaczone szczególnie do pokoi hotelowych. Może również być wyposażone w dowolnych kolorach płytami stolarskimi zamontowanymi w przestrzeni pomiędzy rurami. Wszelkie mocowania użytych elementów ozdobnych, wykonanych z płyt są ukryte kolejnym rozwiązaniem chronionym patentem. Do prezentowanego stelarza  łóżka hotelowego, wystarczy włożyć wkład materacowy w pokrowcu. Całość zapewnia łatwość utrzymania czystość oraz wysoką estetykę wnętrza, z możliwością długoterminowej eksploatacji.  

Proponowane rozwiązanie jest dostępne na zamówienie w Gdyni przy ulicy Jana z Kolna 24 (Studio Mebli kuchennych  i wyposażenia wnętrz) telefonicznie pod numerem 58 661 18 95

4 komentarze:

  1. Uwaga, zostałem oszukany przez Tadeusza Kul. Gdybym wcześniej przeczytał poniższe komentarze uniknąłbym straty czasu i pieniędzy. Pan Kul zlecił przeprowadzenie usługi po, której wykonaniu nie zapłacił. Wpierw zwodził, że powodem są chwilowe problemy finansowe, a następnie po upływie prawie trzech miesięcy poinformował przez telefon, że płacić nie będzie.
    Przestrzegam przed wchodzeniem w najprostsze umowy z tym człowiekiem. Sprawę skierowałem do prokuratury w Gdańsku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja osobiście wolę bardziej gotowe rozwiązania. Dlatego bez najmniejszego problemy zdecydowałem się na łóżko https://senpo.pl/lozka/lozka-120x200 które moim zdaniem jest bardzo wygodne i zapewnia głęboki sen. Jakby nie było dobre samopoczucie po nocy jest niezwykle ważne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja raczej nigdy nie miałem takich mebli i jestem zdania, że dobrze jest wiedzieć gdzie można kupić świetne artykuły tapicerskie. W każdym razie polecam zajrzenie do hurtowni https://hurtownia-akces.pl/ gdzie ja znajduję zawsze wszystko to co jest mi potrzebne.

    OdpowiedzUsuń